Wij verzorgen korte online cursussen, young business mentoring, trainingsprogramma’s over persoonlijk contact, meet-ups, communicatie- en participatieadviezen.

Ook kunnen wij de (ervaren) klantvriendelijkheid van jouw team meten en als mysterie guest worden ingehuurd.

Met bewustwording, communicatietools en praktische toepassingen optimaliseren wij samen met jou of met jou, je medewerkers en teamleiders je dienstverlening waar het gaat over persoonlijk contact met elkaar en met anderen.

Zo zorgen we samen voor een fijne inwoners-, klant-, gastbeleving, verbeterde medewerkerstevredenheid en een hogere efficiency en effectiviteit.

Door een fijne persoonlijke contactbeleving ontstaan er minder klachten en een positief effect op het imago en de dienstverlening van jouw onderneming of organisatie.

luchtvaartliefhebbers onderscheidt zich van anderen door gebruik te maken van NLP-technieken, cockpit communicatie (CRM) en flight briefings, real life settings en belevingen in combinatie met klantreizen.

Wij halen je medewerkers bij voorkeur uit hun dagelijkse omgeving (out of the box) en laten hen vooral zichzelf zijn.

Om in optima forma terug te komen op hun werk. Met een aangepaste houding en frisse kijk op hun werk en jouw organisatie of onderneming.

Crew Resource Management

“Crew Resource Management (CRM) is the effective use of all available resources for flight crew personnel to assure a safe and efficient operation, reducing error, avoiding stress and increasing efficiency. In aviation, as in other walks of life, these skill areas often overlap with each other, and they also overlap with the required technical skills.”

Jeanet Heinen

oprichter van luchtvaartliefhebbers Training & Communicatie, marketingcommunicatie adviseur, trainer en mentor

Jeanet heeft werkervaring in de publieke en commerciële sector en opleidingen gevolgd in marketing en communicatie, NLP, systemische werken, projectmanagement, coachen en trainen.

In haar KLM-tijd heeft ze geleerd wat topservice is. Hierna bouwde en runde zij, van de erfenis van haar vader en moeder, zo’n twaalf jaar een B&B- accommodatie en trainingsruimte en ontwikkelde zij een fascinatie voor gastvrije communicatie en de manier waarop je (non)verbale communicatie oneindig kunt inzetten om mensen en bedrijven te laten ontwikkelen en groeien. Hierbij adviseert en ondersteunt zij anderen graag.

Ze heeft veel kennis en levenservaring opgedaan over mensen en hoe zij met elkaar communiceren, omgaan en werken. En heeft zij ontdekt dat de ontmoeting tussen mensen centraal staat in alles wat wij doen. We kunnen er niet zonder. Het leven wordt hierdoor ook leuker.

Waarom je met ons werkt

  • Comptia++, NLP, systemisch werken gecertificeerd
  • Opgeleid in marketing en communicatie
  • Ervaren in hospitality en luchtvaart
  • Bekend met de publieke en commerciële sector
  • Eigen trainingsmodellen en -methodieken
  • Factor C facilitator

Ruud Heinen

vlieger, vliegkeurmeester, trainer en vliegexaminator

Ruud Heinen heeft meer dan 45 jaar ervaring in de techniek en als vlieger op vliegtuigen, straaljagers en helikopters. Hij startte zijn carrière als monteur in de Koninklijke Luchtmacht en startte zijn vliegcarrière nadat hij met het restaureren van kleine toestellen en het doorverkopen ervan genoeg verdiend had.

Hij heeft in Nederland met straaljagers vliegsimulaties gedaan voor defensie en als offshore helikopterpiloot over de hele wereld gevlogen; in Maleisië, Afrika, Iran, Qatar, America, Engeland, Kazachstan, de Filipijnen, Duitsland, Denemarken, Helsinki en in Nederland en door alle landen heen.

Als base manager in buitenlandse vliegoperaties viel hij op en hij heeft als hoogste vliegbaas, o.a. als Flight Operations Manager, meer functies vervuld.

Veelvuldig heeft Ruud vlieg- en technische keuringen uitgevoerd en vlieg operationele problemen opgelost. De laatste jaren heeft hij ook gefungeerd als trainer en examinator. Al deze kennis brengt hij mee en deelt hij graag. In het aanbod over vliegen zal hij zijn passie op enthousiaste wijze delen. En hij weet héél veel. Samen met Jeanet en biedt hij ook een uniek programma voor teams in samenwerking, communicatie en leiderschap, met een vliegervaring als exclusief onderdeel.